Huidige bankkoppeling Rabobank vervalt
Vanaf 1 augustus 2022 wordt de huidige boekhoudkoppeling via Rabo Online Bankieren niet meer ondersteund door de Rabobank. Dit betekent dat er een nieuwe koppeling moet worden gelegd. Informeer naar de mogelijkheden van je boekhoudsoftware. Boeken wij je administratie en heb je een bankkoppeling met de Rabobank? Dan ontvang je hierover nog nader bericht van ONS. Ook de andere banken zullen op termijn volgen.
Boeken wij je administratie en heb je een bankkoppeling met de Rabobank?
Je ontvangt dan nog nader bericht van ONS wanneer de overstap naar de nieuwe bankkoppeling beschikbaar is. Vervolgens is jouw actie vereist om toestemming te geven voor de bankkoppeling. Afhankelijk van de uitrol door Exact, verwachten wij je hierover uiterlijk eind juni te berichten.
Boek je zelf je administratie?
Boek je zelf via je eigen boekhoudsoftware? Dan adviseren we je om contact op te nemen met jouw leverancier voor de mogelijkheden. Heb je een eigen Exact Online-abonnement met een Rabobank bankkoppeling? Dan ontvang je bericht vanuit Exact.
Wat gebeurt er als ik niks doe?
Als je voor 1 juli 2022 niet overstapt naar een nieuwe bankkoppeling, dan worden je banksaldi en banktransacties niet meer automatisch klaargezet in je boekhoudsoftware. Daarnaast kun je bijvoorbeeld via Exact geen betalingen meer aanleveren of incassobestanden aanbieden. In Exact blijft het wel mogelijk om transacties te importeren, betaalbestanden te uploaden of je bank handmatig bij te werken.
Meer weten?
Hier vind je meer informatie over de psd2 bankkoppeling met Exact en de nieuwe Rabo BoekhoudKoppeling. Ook kun je contact opnemen met Sjonnie Peters, Jeff Janssen of Erik Messing via tel. (026) 325 54 41.
Deel |
Wil je op de hoogte blijven? |
|